Ringa och väcka

Nu blir det skola i hela två timmar och efter det blir det att ringa och väcka Steffi. Hon är för söt hon alltså. Saknar henne sjukt mycket!

Idag är det bara onsdag och idag blir det att tvätta kläder och plugga på ett prov tills imorgon. Rättare sagt ett omprov Detta bero på att jag hann verkligen inte plugga på det då vi hade det. Hade tusen och en saker att tänka på. Ja ibland går vissa saker före. Fast idag blir det att kolla igenom det jag inte kunde. Var ju bara 5poäng ifrån så det var jag ju inte hela världen tycker jag. 

Nej nu måste jag ta mina tänder innan jag drar för att möta upp Elli!
Vi hörs!

Elli och jag från festen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0