Morgon snack

Morgon!
Sitter och väntar att få komma in på toaletten för att borsta mina tänder, men det känns som det kan ta ett tag, men jag har en reserv tandborste tack vare att finns sega personer här. Suck, men skit i det. Snart dra man till skolan och jag som inte gjort min läxa. Typiskt, men vadå då? Jag kunde inte göra den eftersom det inte ville som jag ville så får göra den i skolan idag. Om läran tänkt döda mig så dödar jag honom innan. Nja det ska nog vara okej. Han bruka förstå. Han är inte som alla andra lärare. Han vill att vi ska lära oss så det är säkert okej. 

Klockan tickar, nu får han för fan sätta fart så jag hinner! Fast tror inte han fattar det.
Btw: Lussekatterna var inte ens klara på bilden. Dom väntar för att komma in i ugnen sådeså ! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

DOM SÅG ÄNDÅ ÄCKLIGA UT ! :)

2009-12-17 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0