Jullovs fika med "klassen"

Hade också velat säga att jag har jullov imorgon som en del i klassen kan. De har den lyxen att de inte behöver komma på fikan imorgon eftersom de bor en bit bort, men om jag ska vara ärlig så vill jag inte missa den. Det är liksom det som göra hela grejen med att man får lov. När "hela" klassen sitter där med sin mentor så känns det verkligen att nu är det lov. För första gången behöver jag inte känna mig stressad som de senaste gångerna när man har slutat då man måste springa till ett tåg. Fast ska med ett tåg imorgon också, men inte sådär uber bråttom. 

Nej nu ska jag sova och försöka lugna mina nerver.
Natti natti !

Jag vet att det är något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0