Jennie hääär bitch=) Heeej:D

Hejhej:D nu sitter jag och gäst bloggar i Esters lilla blogg. tittut lixom:D nej men typ=) Estelle sitter på min röv och pelar i mitt hår men nu ligger hon på mig, med sitt lilla huvud på mina ben o jag försökte prutta på hennes rumpa men det funka inte:( mogen? jag? nej:D hahaha. Nu sitter hon och ja trycker men de kommer inte även om ja behöver fisa:D haah:D tror ingen annan tycker de e kul men de tycker faktist jag:D
pumpa sa estelle mitt i allt:P Random dude:D o hon skrek -- du har fisit. men de har ja nt.. Faaan jag vill men de går nt. aahh panikslaget här... späännner men den går nt ut, den e där asså. trycker jag tror jag att en tolle kommer=)
Men nu ligger estelle på golvet och frågar MIG vad hon sysslar med.. DEN KOM UT:D fisen =) Men nu ska estelle skriva i min blogg :D
Http://venusdoom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0