Innebandy

Nu har man kommit hem efter en mycket trevlig kväll med Isa. Drog som sagt iväg på innebandy med henne och Ryd vann höhö. Som att jag bryr mig. Efter det så har vi åkt en massa bil och verkligen pratat om allt från himmel till jord. Isa är en sådan kompis som alltid finns där. Vi pratar inte så mycket och vi ses i stort sätt aldrig, men vi vet att vi alltid finns där som en bra vän som aldrig skulle svika en.

Nog om det. Nu sitter jag här och har nyss sagt saker som får mig att känna mig stolt, men väldigt ledsen. Det är minnen som får mig att känna mig dålig, värdelös osv. Nu är jag här och lever för den jag är och om folk inte kan säga vart problemet ligger så är det inte mina bekymmer utan deras. Jag är inte mer en människa. Om folk väljer att inte tala sanning så får det vara. För det är inte jag som gör felet utan dom som väljer att inte tala sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0