Det löser sig

Det var ju så typiskt. Fast spela roll måste ändå prata med Lena. Ska tigga till mig en tvätt tid. Behöver en timme till tvättmaskinen och en till torktumlaren. Så det ska nog gå fint att komma in där. 

Idag blir det en snabbvända in till stan. Banker och guldfynd med Ika. Ska tvinga in henne på Gina så man kan hitta ett par snygga underkläder. Får se hur mycket folk det är där inne. Sedan blir det hem för att städa eftersom det inte var direkt städat här när jag kom hem. Folk kan inte städa här och jag har inte orkat fixa det sen jag kom hem. Fast det blir det ett måste annars vågar jag inte ta hit folk. Får se vilka som dyker upp idag. 

Frukosten kallar och ja jag var uppe innan tio idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0