Dagen efter

Vakna? Det är knappt jag. Gick och la mig efter fem imorse och jag har ju sovit halvt om halvt tills klockan blev halv fem. Dela täcke med en som tar det hela tiden är inte kul och en som tycker om att röra sina armar när man sover är inte så kul eftersom man får dom i huvudet typ hela tiden. Fast jag överlever. Vill få liv i Ika och höra om vi skulle in till stan idag för jag måste. Fast först kanske man måste få hem pojkarna som ligger och sover som två idioter i mina soffor höhö. 

Hade en hyfsad trevlig kväll fast inte allt för överdriven. Ska inte klaga direkt. 

Jag blundar för det mesta, men nästa gång gör jag inte det. 

På tal om inget. Det klingar fint i huvudet på mig. Jag blir allt mer och mer säker samtidigt som jag blir allt mer och mer osäker. 


Bilden får säga kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0