Sista kvällen

Sista kvällen i Stockholm. Kommer verkligen sakna detta ställe. Ska tillbaka så fort jag kan. För hit måste man fler gånger. Någon som hänkar på nästa gång?

jag har ju alltid haft ett mål och det har jag än idag. Samma mål. Jag letar bara vart detta ska ske. Fast en sak vet jag. Jag är villig att söka jobb överallt. Jag är inte fast vuxen. Jag flyttar dit där jag får jobb samtidigt jag letar efter ett dröm ställe där jag kan stanna i bra tag  framöver. Än idag är jag inte säkert vart jag vill, men en dag kommer jag på vart jag vill. Fast det är inte dagen idag.

Stockholm, Uppsala, Mora, Kiurna, Malmö, Åhus, Kalmar, Jönköping osv. Vart som. Från en litet skit ställe till något stort. Mig spelar det ingen roll. Bara jag huttar ett ställe där jag verkligen trivs på.

Nu tjatar kusse på mig och snart ska man ta ett kort på honom till Jenna. Sen ska man ta och sätta in bilderna på hennes dator tror jag. :)

Vi ses imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0