Hjärtat slår

Vad fint skrivet!

men du ska veta att jag också finns vid din sida <3
och kommer alltid hålla din hand fast du inte känner det. fast du saknar någon, är arg, känner dig ledsen och jag inte är där så håller jag din hand endå. det finns många som bryr sig om dig, mer än vad du tror! för du är en sån person, en person man inte kan sluta älska, en person man kan öppna sig för, ha roligt, göra roliga saker som man inte hade gjort annars. du får mig iallafall att krypa fram under täcket när jag annars hade stannat kvar.

det är okej att sakna någon..

men vi är många som saknar dig! /Jaqueline

Jacke jag verkligen saknar dig sjuk myket <3
Dina ord värmer mig mer än vad du kan tro.
Längtan efter dig gör mig ibland galen.
Våra minnen. Våra sjuka dagar. Våra sjuka nätter. Allt.
Framför allt du en vän som värmer upp mitt frysna hjärta.
ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw snuttefia.. har varit inlagd på psyk men kom ut idag. har alltså inte varit hos farmor som jag sagt till alla. <3

2009-08-17 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0