Gone

hallå nu får det fan ta mi vara nog. Jag är trött på skiten och jag är glad att jag är i Stockholm. Man beter sig verkligen inte så som du gör. Jag är verkligen piss off på dig. jag fattar inte varför jag inte gick efter min magkänsla. Jag visste detta detta för länge sedan. Fast är man dum så är man. Jag vet vad du är för något och jag ber en annan om ursäkt fast jag inte borde. Den ända jag ber om ursäkt är till mig själv varför jag var så dum. Fast nu är det som det är och du är inte välkommen tillbaka i mitt liv igen. Aldrig. Leva på lögner får du göra med någon annan, men inte hos mig. Du skäms som en liten barn unge. Du har ingen stake. Synd om dig nästan.

Nu orkar jag inte lägga mer energi på dig. Du är gone gone gone gone !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0