En annan värld

Man lever som man vore i annan värld.

Ena stunden är man i en värld och i nästa stund så är man i en annan. Allt går verlikgen som i en berg och dalbana.
Jag vill verkligen från detta ställe och komma till Helsingborg nu. Framför allt med en cykel. En cykel så man kan ta
och cykla iväg och så jag och min vän kan ha ännu mer sjuka nätter. Så ska fjäska med mamm och höra om jag kan
ta med den ena cyklen om inte så ska jag höra om jag kan köpa den så hon kan köpa en ny. Hoppas på det. Så när
Ruben kommer så kan vi cykla :) Vi är lite lata till att gå.

Det är en sak som är säker.
Man vet aldrig riktigt vart man har sina vänner. För allt kan vända på en sekund.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

vi måste cykla cykla cykla låååångt! IVÄG!

2009-08-18 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0