Musikalisk dag

Ja det låter ju som jag har varit på värsta musikaliska saken idag.
Fast så är inte läget vett ni ;)

Idag på morgoen vaknade man upp hemma hos Sollan. Ja det var
ju inte mer än att göra sig klar för attt dra till begravning som hölls
en bit utanför Kalmar. En jätte fin liten söt kyrka. Varit där nu på
ett dop, ett bröllop och två begravningar. Begravningen var verkligen
skit fin. Som jag trodde och hoppas på så spelade de en massa fiol.
Jag vet att farfar älskade fiol. När det spelade så satt alla och stor
böla. Det påminner en så mycket om farfar. Så ja det var det jobbigaste
och det finnaste på begravningen.

Jo det var väldigt jobbigt också när det sänkte ner kistan och se farmor gråta.
Aldrig sett henne gråta innan så.

Frafars begravningsplats hamnade mitt emot vår kusin Stefan. Skönt :)
Stefan levde i 18 dagar <3

Ja det kanske inte är så roligt att höra om en begravning, men jag känner att
jag vill skriva av mig om den. Det är mycket lättare. Har ju inte sagt så mycket
om det. Har inte velat det skulle störa min sokola och allt annat. Nu är det över
och det är skönt.

Fick ju även träffa min kusin Johan min farbror Thomas och Mimmi. Och så
klart då farmor. Pappa och Carina för den delen också.

Hem till framor där vi åt och det väldigt trevligt och kul. Jag lovar det blev en
massa skratt bland allt det tråkiga. Som dte alltid blir när vi allas samlas
sådär. Massa minnen och skratt åt det :D

Nybro hem till Aleksandra eller ska man mer säga till Kristallen för att vara med
på hennes sånglektion, hem till henne, plugga lite, vidare till till piano lektion
och träffade på en gammal musiklärare jag hade när jag var mindre. Spelade
fiol för henne ett tag. Trevligt att träffas liksom. Ja sedan blev det att lyssna på
live musik på bibloteket :D

Hem till Aleks. Nu pluggar hon medans jag läste min tidning.

Så ja man kan säga att det har varit en muikalisk dag för mig.
En massa live musik :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0