Ester ? Måste komma på något nytt :O

Ja då var denna dagen slut.

Jag satt i lördags och bara längtade till att det skulle
bli torsdag. Imorgon är det :O Det vara swish så är
det torsdag typ. :O 

Jag har ju som sagt börjat på min praktik. Detta är
min tredje vecka där. Skrev jag nyss den tredje ? :O
Jo det gjorde jag. REDAN ? :O Shit man hinner verkligen
inte med. På praktiken idag så har man gjort potissalld
till 170 personer och stekt köttbullar och mkt mer  I thinik :P

Jennie kom till Bjuv idag :D :P Så vi åkte tåg hem till mig sen
tillsammans. Efter ett tag så kom Andreas. Så det blev
Anki, Pytte och Ester. Så fult xD Ester passar fan inte in xD
Måste komma på något nytt där :O

Blivit en massa skratt idag, fast det sjukaste är jag vet faktist
inte vart tiden tar vägen.

Nu är klockan dags att sova och imorgon blir det Urshult
och ny mobil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0