8 September - Jaqueline

Ja idag var det skola och jag var sjukt trött som alltid.
Psykologin är den bästa lektionen på måndagar och
tisdagar . :) Så har man läxa i det också :P . Skriva ner
en dröm och sen läsa en text och svara på sex frågor.
Handlar om att tänka själv. Skit kul tycker jag att det är .:)

Sen efter skolan så drog man hem då. La sig på sängen
jag lovar. Det tog inte ens tre min innan jag somnade :O
Sov i 2,5 timme sedan skulle man ner till stan för att
möta upp Jaaaaacke :D :D :D <3 <3 <3

Hahahaha Skulle bara köpa skor fast det blev lite mer än
bara skor . xD HAHAHA , :P Fast aa skit samma XD . :P

Sedan åkte vi hem till Jacke dä ag gjorde halva min läxa
sen drog jag hem och nu sitter jag här . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0