5 September - Ryd

Hejsan !

Ja har varit i skolan hela dagen idag och lagat en massa god mat.
Så blev inget annat än mätt mätt i magen ! Sedan var det bussen hem
till mig för att packa och sedan dra hem till Ryd ! =) . Nu är man här med
två underbara människor ! <3 Sandra och Rebecca <3.

Vi vr ca tre timmar hemma hos Walter och jag hade det trevligt trevligt.
Fast eftersom jag inte har mått så bra under hela veckan så började
jag må illa och få ännu mer ont i huvudet ju mer tiden så jag gjorde
mig tråkig och drog hem. Becca och Sandra var ju ute hela tiden så
det gjorde ju inget haha xD

Nu sitter man här och kollar på film och Becca ska snart låna in data
och Sandra ligger och prata i telefon. Jag ska vell leta upp någon
huvudvärks tablett så man slipper detta. Fast jag lovar det kommer inte
hjälpa så synd om mig.

Fick en jätte söt komentar av Gabbe !  :D <3 .
Du är en otrolig snäll gullig flicka !

Nu orkar jag inte skriva mer haha,
Jo en sak är säker  !
Saknar Jaqueline, Aleksandra, Joel och Sara ! <3


Rebecca ! <3



Sandra ! <3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

saknar dig med. men vi ses på måndag, då ska du hem till mig efter skolan :) PUSS

2008-09-06 @ 14:06:49
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0