21 September - Hur är det? Sover

Tänka er jag gjorde Aleksandra arg idag.
Haha så kul xD Hon skrev till mig på msn.
Jag hade råkat somna så vaknade till när
hon skrev till mig.

Hon: Heeeej <3
Jag: <3
Hon: Hur är det?
Jag: Sover :P

Sen när jag vaknade till liv så var hon utloggad.
Så jag betämde mig för att laga mat och se på
film. Så man dissade folket på msn och kollade
film. Plus då prata med Sandra i tele ! <3

Så nu när man kom tillbaka efter ha sett Pippi på
rymmen
så var Aleksandra inloggad. Hon hade
tydligen blivit sur sen skrattat åt att jag måde sover.
Jag bara HAHAHAHA, menjag somnade liksom.
Kan ju inte jag hjälpa (A) .

Så blev hon sur för jag hade sett Pippi på rymmen.
Fast aa hon har lika mkt pms som jag har xD

Kommentarer
Postat av: aleksandra<3

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAH XD ojdå (A9

2008-09-22 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0