2 September - Sjuk

Jaha haft hela dagen på mig att skriva, men jag har verkligen
inte pallat skriva här. Typiskt nog har man legat hemma från
skolan idag och typ snårat ner kudden och haft en dundrande
huvudvärk. ! Så sov till halv tolv idag.

Jaqueline kom hem till mig strax efter fyra. Hon gjorde sin läxa
och sedan har vi pratat en massa ! Plus skrivit in i våra kaendrar
när vi kan va. :D Ja bara för att Jacke är alltid uppbokad . ;)
Sedan klippte hon min lugg. xD Så mkt skratt alltså. Fast jag
trivis i den =) . Haha Fast aa lite sne här och var hahahaha xD
fast det rättade man till ;)

Ja nu sitter man här och huvudet gör ont och väntar på att
One tree Hill ska komma hem. xD Vill ju se NU !


Kommentarer
Postat av: jaqueline

AHAHHAHAHAHAHAA DIN LUGG !!!!!!!!!!ahahahahahahahahahaahahahhhahahahaha



kan inte sluta skratta...

jag ska inte söka in till frisörlinjen va?

2008-09-02 @ 20:48:32
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0