19 September - Ett stort firande

Ja eller inte.
Det är så att jag för första gången på väldigt
länge har varit i skolan en HEL vecka utan att
vara hemma en dag. Så stolt över mig själv (:
Det var typ två veckor innan jullovet jag var en
hel vecka i skolan sist. Så snacka om länge.

Som sagt idag så har man hållt på med potatis
igen i skolan. Uss ! Fast aa så skönt när man
är så sjukt trött. Slippa stressa liksom.

Efter skolan åkte jag hem. Kanpt hemma i 20min
innan Jaqueline ringer mig och ber mig komma
hem till henne eftersom hon fick sova hos mig.

Hem till henne, vandra till Maxi och där åt Jacke
korv och övertalade sin mor att få sova hemma
hos mig.  Vi orkade knappt vandra hem till henne
sen. Så trötta jag svär !

Jag känner mig verkligen som hemma hos henne
så började lga mig mat och åt den. Sedan var det
hem till mig. Jag svär på att jag och Jacke är dödens
trötta. Nu ligger vi två i soffan och kollar film. Ska se
en till efter detta. Sen lär jag somna vill jag lova ! .

Aww min älskade vän Sara skickade mig ett skit
gulligt mms. =) Älskar verklign den tjejen sjukt
mycket ! <3



Jag vill inte påstå att jag och Jacke firar ! xD Vi båda ligger i soffan och
somnar när som.! Jag typ äter inget medans Jacke som vanligt äter. (A)
Så Joel kom hit och ät upp mitt (a) .

Kommentarer
Postat av: rebecca

Bra jobbat! Viktigt att sköta skolan ;) Puss

2008-09-19 @ 22:25:24
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

hahaha verkar ju tröttsamt. Saknar dej vännen älskar dej<3

2008-09-20 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0