17 September - Mängd med potatis

Skola idag och det var en massa potatis idag.
Så jag och Marcus fixade det i idag.
För vår lilla grupp är i Renseriet och sköter
så som potatis till alla andra och det veg.
Så Elin gjorde då det veg.

Så hälsade jag på inne i Fisk rummet xD
Där var det en läskig fisk som Emma lekte med ;)
Sedan gick man vidare in till själva köket där alla
höll på. Där var en bänk som var full av fisk. Sedan
till nästa bänk och stekbord. Där var det en massa
kycklingklubbor :)

Haha , Ja en massa mat var det idag. Fast för mig
och Marcus blev det inte så mycket att laga. Mer skala
och skära potatis plus då städa.
Så det är vell det jag ska göra fram till fredag så ge
mig nu fredag så man slipper allt xD

 

Sen när jag skulle gå hem så satt Ronak, Emma och Jocke ute och rökte. Då fick jag veta att Jocke hade värsta drömt om mig. Typ att jag bådde i Ödåkra och vi var varje dag och var typ som bästa vänner. Jag bara HAHAHA. Det var nog den roligaste dröm jag har varit med i xD


Kommentarer
Postat av: Sara ^^

när jag ser fisken tänker jag på din syster :o minns du när hon va galen i fisk o va typ kompis me fisken i frysen o sprang runt o jagade folk me fisk :o

2008-09-18 @ 13:03:46
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0