13 September - Aleks helg med plugg

Igår så kom man hem till Aleksandra vid halv sju :D
Så mys, det blev som vanligt en massa snack och
sedan blev det mat. Som vanligt också en promenad.
Igår blev det med Nicki och Emilja. En massa flum xD
Ja jag var helt hyper igår så som jag har varit tre kvällar
på raken. Seriöst jag och mina anfall xD

Somnade igår vid elva halv tolv och sov till halv tolv.
Det är rekod att jag och Aleksandra går och lägger oss
så tidigt. Fast vi båda känner oss halvdana sjuka.

Upp idag och åt sin frukost sedan en massa prat vid
frukosten och skratt xD Ja sedan har man pluggat fast
jag gav upp typ efter 40min fast Aleks hon pluggade
vidare . (A) .

Aja nu ska man ta och dra kanske ut och ta lite frisk luft . :)


Kommentarer
Postat av: aleksandra =)

hahaha awwie . kul med dej älsk<3

2008-09-13 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0