12 September - Nybro ALEKSANDRA

Seriöst jag ligger hemma från skolan idag.
Var ju där igår fast var jag verkligen det?
Liksom inte min hjärna visste inte vad
jag gjorde fast det gick myket bra ändå
för jag satte Marcus och Elin i arbete (A)
Fast jag gjorde en hel del ändå. Som sagt
så är det inte så ansträngad och fiela fisk
sen frytera det heller.

Jag var inte alls hungrig igår ville bara spy på
all mat. Alla ville skicka mig till syster eller läkan.
Jag bara varför det ? Jag vet ju redan vad det är :S
Haha så sjuka dom är ;)

Så idag ligger jag hemma för att bli bättre. Fast
vad hjälper det när man ska ta tåget till Nybro
idag hem till Aleksandra ! ? Haha <3 <3

Gissar på att det kommer bli en väldigt mys helg.
Sen som alltid med en massa skratt och kort . (A)
Nej nu vlll jag att klockan ska bli tre som man kan ta
bussen till Knutan nu ! OJ bara två timmar kavr ! Måste
ju duscha och packa . !

Ha det fint, plus jag ska inte ha med mig min data
den pallar jag inte med. Nu ska den få vila. :P


Kommentarer
Postat av: aleksandra =)

söta vi e ee =) <3

2008-09-13 @ 15:40:30
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

Så kul vi hade , Saknar dej redan, Älskar dej massor Estelle<3

2008-09-15 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0