7 Oktober - Hoppas

Ja nu håller vi alla tummarna för att jag inte ska
få halsfluss. Fast risken är redan stor att jag har
det. Om jag har det tar jag livet av mig ! :O För jag
hinner verkligen inte bli frisk fören man blir sjuk igen.

Skola idag då. Var där hela dagen och gjorde en massa
nytta. :P

Ja nu sitter man här och har inte så mycket att göra.
Funderar påatt göra klart min matte eller engelska.
För svenskan orkar man inte börja på ännu.

Till helgen kommer en söt flicka till mig vid namnet
Rebecca Lodge. <3 Vi ska ha en massa mys med
hennes mattebok . ;)


Höstlov snart ! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

DU FÅR INTE VARA SJUK :O !!!

FÖR HÄR KOMMER REBECCA :D <333

2008-10-07 @ 19:45:41
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0