19 Oktober - En timme

Jag har nyss fördröjt lite mer än en timme att prata
i telefon med en av mina vänner.

En sak vet jag att varje vän man har är speciell på
sina vis. En av dom är Joel :D Han får mig alltid på
bra humör precis som Aleksandra, Sara, Rebecca
mm.

Som sagt innan jag pratade med Joel så pratade jag
med Aleksandra i tele och vi skattar då alltid lika mycket
vi två och jag verkligen längtar as till lovet då vi ses ! <3
Jo sen får man då inte glömma dig Joel ;) Klart jag inte
har glömt dig! Nej nej ! :D

Jag är glad att jag har de vänner jag har.  <3

Jennie jag älskar dig vännen fast du är som du är ;) <3
Jacke ? Vart har du tagit vägen? Saknar dig sjukt mycket!:O
Älskar dig Jacke ! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig Estelle <3

2008-10-19 @ 20:52:28
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: Anonym

awh sötnos. Älskar dig med<333

2008-10-19 @ 23:53:10
Postat av: Jennie

köp du den färgen till mig:D hahah. sen awh sötnos -- de va ja:P

2008-10-19 @ 23:55:00
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

Heheh love you<3

2008-10-21 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0