Vill du veta ?

Att vänner gör livet för en och det finns vissa
som betyder mer än andra.

Jag älskar att prata om mina vänner. Och tala
om hur mycket dom betyder. Jag tycker hela
världen borde få veta det ;)

Fyra stycken som betyder otroligt mycket.
(Bokstavsordning)
Alla är speciella på sina sätt.

Aleksandra Nikolic
Varför är Aleksandra speciell?
Jo nu ska jag tala om detta för och henne.
Hon bor i samma håla som jag en gång
bådde i. Där jag föddes. Vänta detta har inte med henne att göra.
Aleksandra är den personen som gör så att man vill lé. Hon är den personen man vill dela sitt liv med. Berätta vad man känner och tycker. Visa vem man är. Hon tillåter detta och man bara ler. Hon delar sitt liv med mig. När vi ses så behöver vi inget säga. Det räcker att vi njuter av den stunden vi umgås. Hon bor över 100mil ifrån, me vad gör det? Inget alls! För när vi ses ja då ses vi och vi pratar om allt och har kul.
Det som gör henne så speciell är det att hon är sig själv och är en sjuk underbar människa som bor 100mil ifrån mig och vi är värsta bästa kontakten och vi är bästa vänner!
Så jag Älskar Aleksandra för att hon är en sådan otrolig bra vän ! <3 <3 <3



Joel Svensson
Han kommer från samma håla som Aleksandra och mig från början och nu har han flyttat oh bor själv som mig.
Igår var vår vänskap ett år. Ja vi har då haft våra stunder. Man ska gå vidare i livet och leva i nuet. Inte då och inte sen.
Vad gör Joel så speciell?
Det ska jag tala om för er och han.
Det är så att vi blev vänner på ett en fest hemma hos Aleksandra och ja vi fick bättre och bättre kontakt. Glad för det kan man ju lugnt säga! Joel är den personen som också får en att vilja lé. En kille som minns vad man säger och tar hänsyn. Han är en Joel med humor och glädje som delar med sig. Han säger vad han tycker och tänker. Tiil honom kan man säga allt och lite till vill jag tro. Fast han bor 500mil ifrån mig ja ibland känns det som det så funkar vänskapen bra mycket bra. Som sagt man behöver inte prata var dag. För en sak vet jag att han finns kavr ändå och är min vän. En sjuk underbar vän som man inte kan vara utan! Tro mig.
Så ta åt dig nu Joel!
Jag älskar dig vännen i grader som inte finns ! <3 <3 <3



Rebecca Lodge
Detta är då en tjej med andra ord då ;) Ja det var i sjuan vi sågs för första gången och ja det året var ju inget att ropa hej för precis. Det var något som inte gick ihop precis. Rebecca hade något emot mig under det året och nu skrattar vi åt det. Fråga mig inte varför hon hade det för hon visste inte det själv xD
Nu är det så att det går inte att skilja oss åt. År som ska bli fler. Vi är verkigen sånna när vi ses att vi bara njuter av tiden och skiter fullständigt i vad vi gör. Bara vi, är så är vi glada ! Rebecca hon är den speciella på det sätt att hon är just hon ! ina ord räcker inte till. För Rebecca betyder lika mycket för mig som Aleksandra och Joel ! <3
Rebecca är underbar sjuk underbar !
Rebecca jag älskar dig! Sjukt mycket ! <3 <3 <3



Sara Nilsson
Nu är det såhär med henne att jag behöver inget säga för hon är ta mig fan bäst ! Vänner föralltid! Inget kan skilja oss åt. Tro mig inget kan det! För vi har varit med om mycket och vi har då inte bråkat om det. Bara gått vidare för vi säger "inget kan dela på oss två"
Vi har nu varit vänner i snart fem år :D
Vad mer ska man säga!
Att jag ÄLSKAR SARA SJUKT MYCKET ! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: JOHÄÄÄL

så jävla gullig du är, ett år är ingenting utav de vi ska ha tillsammans - vänskapen som aldrig flyter ut utan kommer bilda ett hav! du jag och aleks är de djupaste som till och med kan få titanic att sjunka utan isberg! eller nåt <3

2008-11-04 @ 21:21:11
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

Awww älskar dej gumman.. Vår vänskap är något helt speciellt.. Alla vi tre är som nått helt oslagbart för varje gång blir det bara bättre.. :) Vänskapen är underbar med er i mitt liv. Älskar er<3

2008-11-04 @ 21:36:42
Postat av: Sara ^^

alla skrev helt långa kommentarer. men de finns bara en sak jag har att säga dig. Jag älskar dig. och det innefattar allt inom vänskap <3

2008-11-04 @ 21:58:54
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskade,älskade,älskade,älskade,

älskade,älskade,älskade,älskade,

älskade,älskade,älskade,älskade,

älskade,älskade,älskade Estelle ! <33

Du är så saatnas jävla underbar.

Hade inte klarat mig utan dig!

Tillsammans klarar VI ALLT <3

Ingen kan skilja oss åt ;)

Älskar dig av hela mitt hjärta <33

2008-11-04 @ 23:18:09
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0