Jag har då rycket

Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Vad göra du ?


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Jo jag sitter och pratar med radion . :P


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Jaså :P ;) Vad säger ni då ?


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Ja att man inte ska glömma öronen hemma , ;O


Jøhæl ॐ säger:


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Och ja jag har tråååååååk .


Jøhæl ॐ säger:

jag med :P


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Ja men vad bra , :P hehe va lite social med mig då ;) så jag slipper skriva med själv via din msn . _P


Jøhæl ॐ säger:

det kan du göra tycker ja :D


Estexx ~ ! . ・c I'm all yours (; säger:

Jag kan ju alltid lossas som att det är du som svarar mig . :P


Jøhæl ॐ säger:

gör de:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0