4 November - Aldrig frisk

Min mening med detta är att jag alltid är sjuk.
Frisk i 1,5 vecka nu rinner näsan, nyser, hostar
som jag skulle hosta upp hjärtat. Ögonen tunga
och allt känns jobbigt! Fast nja inte så. Jag är rätt
pigg för att vara sjuk tycker jag allt.

Har hur myket som helst att skriva fast jag har
ingen lust med detta just nu. Konstigt nog har
jag ingen lust heller att fixa biderna som togs
nu i helgen. Har ingen ork mer än attt bara glo
och vänta på folk ska ringa! Haha.

Haha som vanligt då med andra ord.
Inget svar. :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vet hur du känner, jag har varit sjuk hela tiden typ sedan skolan började och när det ena blir bra, kommer det andra :-/ Jättejobbigt :-/

2008-11-08 @ 19:57:30
URL: http://theresanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0