25 November - Glasögon

Det är tisdag eftermiddag och här har det inte skrivits
något sedan i söndags morse. Min dag var en aning
fullspeckad.

Som sagt vi är lediga idag och också och sen imorgon
börjar skolan igen. Dags att komma tillbaka. Det är ca
fyra veckor kvar sedan går man på jullov och inget jag
ser framemot precis. Jo att fira nyår med min flicka Aeks!<3

Jag vill bara srika på dig. Skrika och be dig dra åt helvete.
Jag vill inte ha dig i mitt liv. Du har sårat mig allt för många
gånger. Kan du inte bara förstå det att och acc att jag inte
vill veta av dig. Du gör det så mycket värre än det redan är.
Jag har sagt det en gång hur många gånger måste jag säga
det. Det gör ont i hjärtat på mig. Det verker mer än någonsin.
Sveket du gav mig kommer jag nog aldrig förlåta dig för.
JAG HATAR DIG !

Ja just det. Jag var och fixade nya glasögn igår. Får dom
om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0