Sjukan

Idag så var det så att klockan ringde och man var helt efter
i huvudet så man orkade inte kila iväg till skolan.
Eller ja det var en anleding till varför.
Så man sov vidare. Vaknade med Jacke vid min sida <3

På morgonen sen kollade vi på film.
Sen bar det av till att köpa glass.
Jacke med sin vanliga otur tappade sin mobil.
Fast vi hittade den :D

Vid tre var vi på sjukan och satt där i nästan fem timmar
för lite brosk i foten xD Och hungrig blev jag som bara den ,
Och ja vi älskar vara ute med Jackes cykel och cykla på den.

image10

Nej mitt arbete blir senare att lämna in. Uss hatar det.

Jacke säger "17 årig alkolist. SUPER!"
ag bara öhh vad fan snackar hon om.
Hon menade då Super med typ kanon toppen .
HAHAHAHAHAHAHAHA ,

Alksandra säger "Du är ett foto freak kn inte du ta kort på mig och Lazo? (Andas högt och snabt.)
Så gulligt :D

Idag är jag stolt över mig själv.
Tack eller vad man ska säga?
Grattis ännu en gång stor dag :D

Kommentarer
Postat av: jacke

älskar dig

2008-05-06 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0