Köket

Idag så har man varit i köket typ hela dagen.
Så mycket mat vi lagade. Herre och så mätta
vi blev. Mätt ännu ! :O För det blev verkligen så
mega gott. Inte för att skryta så blev min grupp klar
först med maten. Till och med fem min innan det var
sagt att den skulle vara klar. Vi fick vänta på de andra
grupperna i tio min innan de var klara.

Det vi lagade var:
Toast skagen, helstekt koklet, snizlar, hasselbackspotatis, rödvinsås, bearnaisesås, blancherade morötter, äpplepaj och äkta vaniljsås som verkligen blev mega god.
All mat blev verkligen super god. Vi gjorde allt från grunden.
Att vi verkligen är så duktiga. ;) ,

Nu sitter man och väntar på att Jacke ska dyka upp
här hemma hos mig så vi kan tjocka oss. .

Jag tror du verkligen förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0