28 maj - Demostrera

Hejsan alla.
Inatt så sov man nio timmar. Somnade vid runt halv
ett och vaknade halv tio. Det var ju så att jag idag började
jag vid halv elva. Kom till skolan och mötte på Carro <3
Gick på min lektion där satt jag i ca fem min sen körde
hon ut oss som min inte hade gjort provet. Vi skulle göra det
efter dom hade gått igenom det. Jag som inte hade pluggat.
Tre poäng ifrån g fick jag så jag ska göra det imorgon. Plus
ska skriva klart min uppstas också om Te.

Kom hem då frågade Lina mig om jag ville hänga med ut
och demostrera. Visst jag.
Gick med en stund i det vit klädda tysta tåget, sen stack jag
hem.
Dom vill ha högre lön sjuksköterskorna.

Precis sovit i två timmar och jag är verkligen trött!
Jag fattar inte det. Fast aja. Ska ta tag nu i min uppstas efter
jag har ätit.

Hoppet finns där.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

mne nu är strejken över, äntligen haha =p

2008-05-29 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0