Aleksandra

Aleksandra Nicolik <3

Jag vet inte vart jag ska börja. Fast just nu rinner mina tårar.
Tårarna rinner för jag saknar dig så att det gör ont.
Jag vet hur det är när man alltid är på språng. Man hinner inte
allt man vill. Det blir så att att man inte har tid med de människor
som man älskar för man har alltid något man måste göra.
Jag klandrar dig inte jag förstår och jag tillåter det. För jag vet
att du alltid finns där för mig att du älskar mig för den jag är.

Jag vill att du ska veta att jag verkligen ÄLSKAR dig.
Vänner tillåter att man har annat att göta. Jag kan inte
styra dig och inte du mig. Vi tillåter varandra att göra det
vi ska och vill. Jag glömmer inte dig och du glömmer inte mig. 

Aleksandra du är ljuset i mitt liv och med ord kan jag inte
förklara hur mycket du betyder för mig.

Jag hoppas att du förstår att du är betydelsefull.
Du har vistat var du står och håll kvar vid det och jag
hoppas att alla kan acc precis som jag att man har
annat för sig och har andra kompisr.

Älskar dig Aleksandra <3

Kommentarer
Postat av: aleksandra =)

awww gumman så söt du är ! Jag finns för dej . Älskar dej mkt mkt<3

2008-09-13 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0