3 Juni

Sista dagen i skolan idag då.
Imorgon är det skolavslutning ska bli redigt skönt nu med lov.

Idag så gick man igenom HBG typ.
För att komma bort till Parpeten. Värsta långa omvägen.
Tipsrunda blevdet genom HBG. Gud vad kul i denn värmen.
Kom fram och drack sen så gick man ner till havet för att bada fötterna.

Nu sitter jag hemma och ska packa ner min kläder
som jag ska ha imorgon för jag ska hem till Carro idag :D <3
Fast det var bestämt att jag skulle vara med Jacke, men hon
har ingen locktång xD .

Efter skolan imorgon drar jag till Höganäs för att umgås med
min moster :D . Sen blir det väl att åka hem och se vad som händer.

Ha det br alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0