24 Juni - Grattis

Ett stort GRATTIS till min bästa vän Sara som idag blir 17år =) Stor flicka !
Du är verkligen min bästa vän ! Älskar dig tjejen ! <3


Vaknade uppbrevid Becca idag (:
Lånade en bok av henne idag. Redan slut.
Legat och läst den hela dagen idag.
Nu så måste man ta och ringa skånesamtal
sen baka en kaka till min mor
som hon ska med sig till sitt vandrahem/fik/blommgård
Alltså där hon jobbar.
De ville det så då ställer jag upp på det då.

Ja vad med ska man säga idag.
Jo min lilla syster har tagit min data xD
Orka bry sig orkar liksom ändå
inte sitta här.
Efter torsadg så vet i katten om jag ni
kommer höra av mig på en vecka här
på nätet.

Jag vet inte vart det tog vägen.
Sakta men säkert kommer det
tillbaka.
Att se till så man själv mår bra
och orkar innan man börjar
tänka på andra.
Klart jag tänker och finns för mina
vänner och så.
Fast nu vet jag ännu en gång
att det är en själv som alltid
kommer i första taget till må bra.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, Estelle.

Jag har ny blogg.

iamcarro.blogg.se



ha de bra/ Caroline

2008-06-25 @ 20:20:33
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0