23 Juni - Lyser som en solstråle

Nu ligger man hemma hos Becca i hennes säng . (: <3
En massa mys kan jag tala om att det är (:.

Jag vaknde imorse vid nio av ett en viss Sara skickar
sms till mig. Jag bara död död död ! haha .
Sen efter det så har man typ fått sms hela dagen.
Det har varit en massa mys det (A) .
Så ja skicka bara på. Jag svarar så gått jag kan, (a).

Ja sen så låg jag i soffa i hela förmiddagen och
kollat på två filmer innan Sara hörde av sig.
Då var det bara att göra sig klar för att dra ut till bussen,
Hemm till Becca var det då. <3 .
Hade verkligen lust att åka hem till henne idag och det
är inget jag ångrar ! .
Vi har legat i soffan och kollat filmoch tv.
Liksom en massa mys som alltid
Det går bara inte att sluta älska det med henne.
Man kommer hem till henne och man är en i
familjen :D . <3 .

Sen har man legat och skickat sms med sen söt
person idag (a) Fast ja han slutade svara då jag frågade
om han läste min blogg.
Bara för att jag skrev detta så fick jag mitt efter längtade
sms xD . hehe , Så snäll man kan vara då.

Ja Becca jag lyser verkligen som en solstråle idag.
Har inte gjort det på år och dar känns det som.
Nu blev jag helt känslosam börjar fan gråta nu ! .
Vet inte varför, men allt känns mycket bättre för tillfället.
Jag är hos Becca, träffat Sara, pratat med Joel och fått
jätte gulliga sms av Aleksandra ! <3.
Liksom kan det bli bättre.
Jag lyser av glädje idag :D .
Tack ! <3 jag inser att ni lyser verkligen upp min värld
att jag behöver er i mitt liv ! <3 .

Ja nu ska man då gå till sängs och jag är hungrig. !.
Jag har inte varit det på en vecka och nu är jag det :O
Becca ge mig maaaat ! haha .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0