2 - Juni

Bara så alla vet så tänker jag inte lägga upp fler bilder
på min bdb för den ska försvinna.
Blir nog snart en ny msn också.

Idag så har jag tillbringat min dag med Jacke i den
stekande solen med en cykel.
Vi cyklade och det hade gått snabbare att gå.
Vi cyklade verkligen i snigeltakt xD Fast det var
skönare än att ta en promenad.

När vi kom hem till henne la jag mig i sänegn
och kollade på tv medans hon gick ut i solen i
en timme. Klarar inte av den vill jag lova.
Mitt huvud dör ! . ! . !

Kom hem för ett litet tag sedan. Ska koll tv.
Pallar inte med datan. :P
Ha det gutt och ja Jacke jag ska börja
uppdatera lite mer ;)
Sara trevligt att du har läst XD :D

Kommentarer
Postat av: jaqueline

haha brao

2008-06-02 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0