18 Juni - Släpper då jag vet

Ja idag så var man i Växjö för att lämna av Biina.
Fast dagen började med att man blev väckt klockan
nio för man fick besök så efter ett tag så hängde man
ut till skogen. Biina skulle kolla hästen och mamma
skulle köra hem Christel så då passade jag på att
köra. Det är kul kul. Körde hem från Växjö också.
Kan ju säga att det går bättre och bättre :D .

En chock blev det fast inte så stor.
För det var antingen eller.
Jag hoppas verkligen det kommer
bli toppen.
Lycka till ! :D
Det kommer från hjärtat. ! <3

Ibland vill man bara få saker och ting bekräftat.
Det är inte så lätt så länge man inte vet själv
hur man vill ha det.
Jag vill leva mitt liv fast ibland känns det som
att det bara står still och att man inte kommer
någon vart här i livet.
Det finns alltid förhinder här i livet.
Man ska bara inte de låta stanna ens liv.
Ibland känns det som de har det.
Att det kan det förstår jag inte som samtidigt
så gör jag det.
Kan man inte bara få det bekräftat ett slut på det
så jag kan gå vidare.
Jag sitter fast.
Låt mig få släppa taget.
Inte för tidigt inte försent.
Släpper då jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0