13 Juni - Mer än vad jag trodde

Idag är det fredag och ska ta och packa så mycket
jag kan idag för imorgon kommer min mamma och
ska lasta sin bil full med saker som är mina.
Liksom sen är de det att jag måste tänka ut
vad jag ska för kläder också på söndag, måndag
och tisdag. Ska jobba och sen ska jag bo hos Jennie.
Så blir att pussla ihop mina kläder och mina saker.

Sitter här i sänge med min data i knät och lyssnar
på den musik som spelas på radio.
Just nu spelar dom den nya låten med Ola.
Samtidigt sitter jag här med mens värk och i samma
veva måste jag städa och jag ocrkar inte för jag har ONT.

Senare när Jennie har jobbat och sovit klart ska vi ta och ses.
Blev visst mer än vad jag trodde. Och imorgon ska jag jobba.
Få ihop lite pengar.

Varför kan du aldrig skriva?
Varför kan du aldrig höra av dig?
Varör ska det vara såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0