7 Juli - Mina betyg

Data - VG

Historia - IG

Hotell A - VG

Idrott - G

Livsmedel A - G

Kallkök - VG

Varmkök - G

Servering A - VG

Svenska A - G

Helt ärlig så jag nöjd med mina betyg eftersom jag har varit borta så mycket.
Så jag ska inte klaga. Min mamma dödade mig inte fast jag hade ett IG . xD .

Jag har kollat på Step Up 2. Jag kan bara säga att det är en av mina
favvo filmer. Musiken i filmen äger . ! Sitter och lyssnar på musiken nu :D.

Idag vill jag inte tro att det händer så mycket mer än igår.
Kanske får för mig att ta och städa lite här hemma om jag
orkar annars blir det musik för mn del idag.

Aja vad mer ska man säga. Just det måste höra av mig
till Julia och säga att jag inte kan jobba på torsdag eftersom
jag ska servera på en fest i Båstad. Aja. ! .
Pengar är aldrig fel som sagt. :P .

Jadu nu har jag inte så mycket att skriva. ! Humm jo jag vet en sak . :P
Fast det är hemligt eller inte .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, men de va väl helt bra betyg. Tycker iallafall jag. =D

2008-07-09 @ 16:45:25
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0