4 Juli - Gullungar

Idag är det färdigt målat och tapetserat i mammas rum.

Mamma tapetserat. (:


Jag har målat (:
Där det vita är ska det vara
garderober.



Så när jag hade målat klart så satt jag en stund vid datorn tills mamma
komma hem vid halv två. Då gick jag och la mig och sov till fyra. (: Så
skönt det var :D
Vaknade av att mammas tele ringde då var det bara att gå upp. Så jag
stack och handlade :P Så glömde jag kesella till min kaka. Så det var
bara att dra upp igen och handla det.
Träffade Isa ! <3 .
Hon: Jobbar du här ? :)
Jag: Jag jobbar överallt xD

Hon jobbar nämligen på ICA . .
Så drog hem och bakade min Vita chokladkaka :D Den är super god.
Bara för att jag är bäst på att baka ;) .

Har pratat en del med Sandra och Aleks idag :D Vilka gullungar ni är ! :D <3
Ska till Aleksandra på måndag . :D JIPPI ! :D Fan vad jag längtar. ! .

Sandra du är verkligen
hur urgullig som helst.
Så underbar söt och
snäll är du.
En massa
älsk på dig !
<3


Aleks och jag
är oslagsbara ! <3


Kommentarer
Postat av: jaqueline

snyggt målat

2008-07-04 @ 21:52:25
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0