30 Juli - Väla

Dgen efter festen idag då.
Vaknade vid fyra på morgon då hoppade jag upp i
soffan för att sova där för Oscar tog hela madrassen.
Vaknade sedan vid typ halv nio. Ont i huvudet.
En kopp kaffe sedan var man hur pigg som helst.
Vi vaknade och vi låg och snackade och skrttade
det gjorde vi verkligen haha.
Jag kan bara säga en sak.

En fest som är minne för livet. ! Kommer aldrig
glömma denna festen ! :D .
Jag, Carro och Anna ägde mest ! !
Roy och Oscar också.
Plus Nettan Hanna och Sara.
Sen också JENNY ! :D
Och Carro JAG ÄLSKAR DIG !

Sedan cyklade jag och Anna för jag skulle med bussen
och Anna skulle hem. Massa prat medan vi väntade på
bussen.

Träffa älskade Jacke på VÄLA ! =).
En massa prat och handlande . Mys Mys Mys.
Sedan betämmde vi att skulle sova hos Jacke
och det ska jag för just nu sitter jag vid henns data xD.
För jag pallade inte åka hem till Ryd idag.. Jag bara skjuter
upp det hela tiden xD Hahahhahahhaha.
Jag har verklien haft en toppen vecka här nere i Skåne nu.!
Nu längtar jag bara för att åka hem till Aleksandra. :D

Nej nu ska jag krypa ner i sängen för att sova.
Vill inte att jacke ska vakna . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0