29 Juli - Grillfest

Dagen började med att man vaknade då. Typ en själv
klarhet xD.
Ja fast jag låg i hamocken sedan i soffan sedan i hamocken
sedan i soffan medans Carro sprang runt och städade :P
Duktig flicka :D
Sdan så lockade man Nettans hår fy fan vad snyggt det blev :D

Folkis kom och först var det gråt sedan blev det fest. :D
Fest Fest Fest Fest,. och nej jag orkar inte säga så mycket.
Kan tala om en sak som jag fick höra idag när vi satt och
snackade om kvällen.

Jo det var så att Oscar skulle sova brevid mig. Så höll han på
att kittla mig och jag bad han sluta för jag vill sova. Fast först så
puttade han bort Anna för det var meningen att hon och jag skulle
dela madrass xD .
Alla fall så fick jag veta idag att jag hade sagt till Anna och Carro
att be Oscar att sluta. Så sa Anna och Carro till han.
De sa typ "Sluta nu hon vill sova du har redan myst med henne
tillräcklgt idag" Sedan slutade han och då hade jag tydligen somnat
på en gång,
Jag var den som blev fullast sist fast jag drack lika mkt som dom.
Så när de började nyktra till så var började bli redigt full.
Så de la sig hyfsat nykrta medans jag la mig skita full xD .






Kommentarer
Postat av: felicia

synd att jag inte kunde komma, jag ville fan komma skit mkt :(

2008-08-02 @ 00:01:26
URL: http://sunniipuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0