28 Juli - Danmark med Anna

Chilla läget.
Jag slapp ju som sagt städa¨på Mezzo idag så
jag och Anna ´drog över till Danmark tidigare
på dan än vad vi hade planert. Synd bara att inte
Carro inte hängde med . :/

Vi fixade som sagt dricka till Carros grill fest.
:D :D :D :D :D Super gick det tihi.
Sedan åkte vi hem till Jennie för att hämta mina
saker och det blev en massa talk. Mys Mys.

Sedan blev det buss till Carro och där blev hum
ja vad gjorde vi nu då ? :O .

Ja just det, Jag Carro och Nettan satt ute och
diskuterade på vad vi var sugna på.
Då kommer Nettan med att hon var sugen
EN räka. Vi bara EN räka hallå går du in
och handla en räka i en affär xD Spm vi garvade xD.
Typ sedan cyklade vi och handlade gottis :D . Sedan sov vi typ xD :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0