23 Juli - Grattis ÄLIIIIIN

Okej idag är det Elins heliga dag :D Myndighetsdagen för henne :D .GRATTIS PÅ HENNE !

Såhär ser mina planer ut den närmaste veckan.

23 Juli onsdag - Jobba mellan kavrt i elva och kvart över fyra.
                              Se film med Jennie och slappa tills jag somnar.

24 Juli torsadg - Jobba från elva till fyra.
                               Plus kolla på ett rum innan jag ska jobba. (hur ska jag hinna?)
                               Ut på festival med Jennie och Philip tills jag åker hem för att sova.

25 Juli fredag -  Jobba från elva till tre.
                             Ut på festival med Carro.
                             Kolla på ett band på festivalen vid halv tolv med Jennie och gänget
                             om jag då orkar.
                             Sedan hem för att sova.

26 Juli lördag - Grattis Isa ! <3
                            Jobba mellan tolv och fyra.
                            Hem til Jacke och göra något. Sedan drar vi ut på festivalen
                            och festar skallarna av oss (:
                            Hem någon gång där på natten. Sedan sova.

27 Juli söndag - Jobba mellan ett och fem.
                              Hem och sova hos Jennie.

28 Juli måndag - Jobba för sista dagen på Mezzo. 
                               Det bliratt städa hela fiket för det får en ny ägare.
                               Hem till Carro och sova.

29 Juli tisdag - Grill fest hos Carro.

30 Juli onsdag - Hem till Ryd SOVA!

Kommentarer
Postat av: felicia

då på fredagen är det volbeat ni ska kolla på? jag och pappa så kolla på dem xD

2008-07-24 @ 11:37:00
URL: http://sunniipuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0