18 Juli - Pannkakor

Nu sitter jag här och Jennie hon håller på med något
som är omöjligt att få ihop. Ska snart ta och steka
lite pannkaor till hela familjen som är ganska så stor
idag. Jaja Jennie får ju hjälpa till tycker jag.
Sedan efter maten blir det att fixa sig inför Östersjö.
En sväng ner dit sen hem och sova :D .

Tyå längtar till min säng för att sova.
Eller mer till nästa vecka Lösrdag då jag och Jacke ska
rocka loss på HBG festivalen :D Skit skoj ! hehe.

Vi pratade och jag kom fram till att jag måste träffa människan
för att inse hur jag vill ha det, Det kommer annars inte gå.
Fast när ska det ske ? :O.

Hahahahaha , Ja jag hoppas på det bsta idag som sagt.
Man vet aldrig vad som händer när man ska iväg med syrran xD .
Haha nej det är mer människorna som kommer vara där.

Jag sa en sjuk sak imorse.
Jag vill inte till Östsersjö, eller jo jag hoppas på folk som ska dit inte är där xD


Kommentarer
Postat av: felicia

WEII! ska du till hbg festivalen?? KAN INTE TRÄFFAS!? :O antingen det eller så ser vi kanske varann :D jag vill träfa dig FÖR FAN!!! :O <3<3

2008-07-18 @ 22:09:50
URL: http://sunniipuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0