13 Juli - Saknar

Hola (:
Okej vaknade eller jag blev väckt idag av Jacke och hennes mamma.
Jag bara liksom DÖD mig vill sova.
Fast jag gick upp och sedan drog vi på Väla och handlade lite saker.
Något till min mamma som hon ville ha sen lite tröjor till Jacke.

Det var så att vi skulle ta och byta buss på Kopparmölle.
När vi kom dit sa vi ähh vi byter på Knutan sedan ähh vi kan lika
gärna åka till Söder. Sedan bara ähh vi åker till sista hållplatsen
och tar ettan därifrån. Liksom nördigt xD
Vi hade inget annat för oss och var trötta så vi satt på bussen/bussarna
och bara tog det lugnt, (:

Nej nu ska jag och Jacke ta och bada lite fötter här va xD

. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0