Helgen

Nu är det så att nu kommer det några fina rader om helgen
och en del bilder. Fick typ inga med min kamera :/

Det började då på fredag morgon. Jag försov mig till skolan
och sedan pallade inte jag att dra mig till skolan. Så slö man
kan vara ibland.

Det var så att min vän Sarus skulle komma runt tolv, men
det har sina anledningar att hon inte kommer tidigare än
halv fem. Vid halv tre dör min ÄLSKADE Aleks upp på
stationen. Åt mat sedan Väla med Sarus. Sedan träffade
vi på två stycke pojkar på Väla. :) . Tihi. Tog bussen hem
och hanlade på Willys sedan kom Becca och Nea och
de hade med sig en pojk vid namn Christian. Så under
fredagkväll var vi åtta stycken.

Under hela fredagskväll var jg hel hyper tills vi hade kommit
hem från vår promenad till stranden. Kom hem igen och
jag lagade mat till alla. :) Mohaha. Det blev så att vi skulle
kolla på någon film men jag och Aleks gick och la sig. Jag
log kvar i sänge i tio minuter sedan gick jag upp och kollade
på film med de andra xD Efter film blev det massage av Nea
så jävla skönt. Så väckte jag Aleks också xD Så kul HAHAHA

Nea och Sarus somnade och jag, Becca och Christian satt upp
och pratade till fem, sedan satte vi igång TV:n och kollde på den.
Vi somnade vi 07.30 och gick upp 09.00. Grattis på oss liksom. :D

Lördag ska vi verkligen inte tala om, mer än att det verkligen blev
en massa skaratt så jag trodde jag skulle dö!
Jack och Jennie kom sedan på kvällen med 87st uppblåsta
ballonger till mig :O :D HAHAHAHA Som jag garvade !

       

Nu kommer vi till Söndag, söndagen den 30 November och det Estelle
Björkmans 17ås dag :)

Så är det. Det var en dag då jag fylde 17år och en helt överlycklig tjej.
Min bästa födesedag i mitt liv. Allt var perfekt! Jag fick det jag önskade
mig. Den perfekta helgen med de mest underbara människor som finns.
Fast tyvärr kunde inte alla komma :/ Så är det ibland, men ska inte klaga
för jag säger verkligen att detta var verkligen min allra bästa födesedag
i mitt liv.

TACK verkligen ett stort TACK till er som kom och förgyllade min dag
och ett stort TACK för alla de som gratullerade mig . :D !


 
 

Mina presenter i år har varit de bästa !

       

Fick även en parfym, pengar, presentkort på H&M, choklad, tårta och
världens bästa människor som kom från Småland!

Kommentarer
Postat av: R

En av dom bästa helgerna i mitt liv :D

Jag älskar dig <3

2008-12-01 @ 15:28:38
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: jennie

JAG SKA DÖDA DIG!!! INTE DEN BILDEEEEEN NEEEEEJ HAHAHAHAHA

2008-12-01 @ 21:48:13
Postat av: Sara ^^

Hade så sjukt kul :D

2008-12-03 @ 15:02:45
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0