Frågetävling


•1.       Vilket är mitt fullständiga namn?


•2.       Vart bor jag? (Två ställen)


•3.       Jag går på gymnasiet. Vilken linjer går jag på?


•4.       Vilken inriktning ska jag välja?


•5.       Jag fyller år en gång om året. Vilket är datumet?


•6.       Jag är ofta i Nybro. Vem är det jag hälsar på där?


•7.       Om man är allergisk ska man inte komma hem till mig.
Jag har djur. Två olika djur. Vilka är det och hur många är dem?


•8.       Jag har syskon. Ja mer än ett. Hur många är dom?
 

•9.       Min bästa vän är jag fast blond. Vad heter hon?


•10.   Min favorit färg?


•11.   Vem är min idol?


•12.   Vad vill du ha för pris om du vinner?


•13.   Kunde du alla frågorna?


Kommentarer
Postat av: jaqueline

•1. Estelle Björkman



•2. Ryd och Miatorp



•3. Hotell och resturang på Rönnowska



•4. Vet att du vill hålla på med mat



•5. 30 november



•6. Alexandra :)



•7. en hund och tre eller fyra katter hihi



•8. två systrar

•9. Sara :) (och jaqueline) hahah!



•10. grön



•11. kan det vara alexandra? :D när hon sjunger dvs



•12. 1000000 kr



•13. nja, nästan!!!!!

2008-12-18 @ 18:22:04
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0