EstellePastejj nu tar jag över ;D <3

Nu har fröken Björkman? Det är väl Björkman hon heter? Fan nu blev jag helt förvirrad!
Ursäkta, men det är lilla Estelles fel (a) eftersom jag blev helt hyyper av den länken hon skickade till mig xD Uschnejfy!
Ni får ursäkta mig (igen) men jag måste duscha nu, så fortsätter med detta inlägget sen (: 21.57

22.30 SÅÅ nu har jag duschat!
Nu tänkte jag lägga lite tankar och energi på att skriva något litet till Estelle (:

Var ska man börja? Ja jag kan ju börja med att berätta när jag först träffade dig Estelle, vet inte varför, men jag gillade dig inte speciellt mycket, detta har vi pratat om många gånger och jag kommer inte på varför det var så :'s helt sjukt var det i alla fall. Menmen, orka prata om den tiden, för den tiden var jag nog helt dum i huvdet - som inte fattade vilken underbar tjej den där Estelle är!

Nu går vi till dom bra stunderna med den flickan. Det första minnet då vi har hittat på någonting, som jag just nu kommer ihåg, är när du och jag Estelle åkte till Nybro, hem till Becka (: !
Gud vilken helg det där var. Sjukt kul och massa skoj. <3
 


Sen har vi ju vår skolgång, vår bra tid ! Och då hade vi en bra tid - men på sommarloven, minns när vi var ifrån varandra som det var nästan då vi började komma varandra närmare. Konstigt, men så är det. Jag ångarar ingenting med dig min lilla fis :) <3

Alla minnen med dig och stunder kan inte bli bättre. Det är så skönt att vara med dig - för man behöver inte göra något! :D sjuktskönt! Det är liksom inte ens tråkigt xD


Just nu vet jag inte vad jag ska säga så nu tänker jag lägga ut några bilder från olika stunder (:
   
      HAHA alla bilder på dig när du äter är så satans kul ;D alla från din 16års dag xD HAHA minns du ? XD
  MAT BILD ;D XD 
 


Nej nu kan jag nog inte hålla ut på detta längre. Lilla fröken Pastejj börjar bli otålig ;)
så får låta henne se detta, snaart!


Detta fick jag för ett tag sen! På den tiden hette du Petra, men nu är du Estelle Björkman, oh jag har vant mig ;) Förra året någong gång, då lunarstorm var populärt (y) så satans underbar du är vännen, finns inga ord för det! Måste jag bara säga dig Estelle, att du är en av dom bästaste personerna jag har och utan dig, ja jag vill inte tänka på det! <3 Du betyder oerhört mycket och du är BÄÄST!
Jag älskar dig min lilla ängel <3 Alltid!

/ Skrivet av din älskade lilla vän Rebecca, som saknar dig varje dag! <3 23.24

Kommentarer
Postat av: Carro

Naw, vad söta bilder =)

2008-12-04 @ 23:43:33
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww va gulligt xD de va lite kul att jag la märke till att det tog becca en timme typ att skriva detta inlägget xD

2008-12-06 @ 03:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0