En person

Sitter här och tänker på året som har varit.
Ja det har hänt sjukt mycket under detta år.

Jag minns vissa saker väldigt bra. En sak
minns jag verkligen. Det är en person. En
person som har fått mig att skratta då jag
ville gåta. En person som fick mig att gråta.
En person som fick mig sårad. En person
som gjorde mitt hjärta helt. En person som
fick mig att sakna. En person som fick mig
att öppna sig. En person som ändrade
hela mitt liv. En person som var min bästa
vän.


Vi båda har vi gjort fel. Jag vet att jag saknar
personen sjukt mycket och saknar ha denna
personen vid min sida! </3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

nu går det att komentera :) men den riktiga komentaren finns i gästboken på bilddagboken :).. ville bara önska dig ett gott nytt år! nu låter vi 2008 bli ett minne

2008-12-31 @ 12:36:31
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0