Att ta en paus

Att ta en paus från mobil och dator kan nog vara
det skönaste som finns.

Bara för att man inte sitter vid msn, aktiv på bdb
eller blogg betyder det inte att man har gått och
dött. Nej nej. ! Jag har bara tagit en paus från
detta liv ett tag. Två veckor längre kan det bli.

Jag känner för att koppla bort datorn och mobilen.
För ibland borde man det. Man känner sig inte
lika stressad. Man gör som man själv vill!
Finns ingen data som tar upp hela dagen. Finns
ingen mobil som piper eller ringer hela tiden.
Man hinner hitta styrkan igen. För man behöver
inte alltid sitta vid datorn. Man behöver inte alltid
skicka sms. Man lever ändå.

Detta är min förklarning. Jag har tagigt en paus
från det sosciala livet via dator och sms.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0